maj 2011

Eldorado box 3- div kunstnere

Efter 3 store salgs-succeser ”ELDORADO 1” og ”ELDORADO 2” samt ”ELDORADO JUL” er det nu blevet tid til ”ELDORADO 3”

Med Jørgen de Mylius i spidsen har vi igen udvalgt 60 fantastiske 80’er hits – alle store partyhits og kendte klassikere fra DR’s legendariske TV show: ”ELDORADO”.

”Eldorado er blevet et party-/fest begreb for en hel generation. Hver gang jeg er ude at spille som DJ, er der rigtig mange mennesker, der ønsker at høre de kendte 80’er hits. De fleste af dem præsenterede jeg direkte fra studie 3 i TV-Byen, hvor DR opbyggede et studie, der kunne minde om et diskotek med blinkende lygter – stor bar - farverige drinks og ikke mindst ef feststemt publikum. Det var i monopolets tid, hvilket betød høje seertal og stor opmærksomhed hos befolkningen. Hver gang en artist præsenterede en ny sang i Eldorado, blev den om mandagen revet væk fra butikkerne. Hele den generation af datidens unge mennesker, er nu fulgt med på 80’er party bølgen og elsker musikken og lyden fra den tid” siger Jørgen de Mylius, der hver dag kl 18:00 præsenterer en ny udgave af ”ELDORADO” på DR P4. Programmet er de seneste 3 år blevet et af ”fyrtårnene” i dansk radio, og får dagligt mange lyttere til at stille radioen ind på P4.

De tre første Eldoradoudgivelser har tilsammen solgt over 150.000 stk. og med en meget stærk trackliste, der indeholder de mest ønskede og efterspurgte sange, er der ingen tvivl om at udgivelsen rammer plet endnu engang. En stor del af disse tracks er aldrig før udgivet på CD i Danmark.

ÅRETS SOMMERPLADE 2011 - hits og 80’er nostalgi på stribe!

Udpluk fra Tracklisten :Gry & Björn Skifs – Now That You’re Gone , Louise Tucker & Charlie Skarbek – Midnight Blue , BZN – Rockin’ The Trolls , Arabesque – Marigot Bay , Michel Delpech – Pour Un Flirt , Michael B. Tretow – Paper Dolls , A La Carte – Viva Torero , Kevin Keegan – Head Over Heels In Love , The Wolfgang – Sweet Little Maybeline , og mange flere fantastiske hits.